Opah Kentang
Assalamualaikum sayang-sayang opah!
Tiap kali update entry mesti cakap dah berkurun xjejak sini. Hahahaha.
Tapi memang betul pon.
Sejak dua menjak ni..
Blogger dah makin turun trend dia..
Tapi hari ni opah tergerak nak menulis surat untuk si dia STALKER ku.

Dear Stalker,
Saya tahu awak membaca blog saya.
Setiap entry saya.
Awak siasat siapa saya.
Kenapa saya cakap mcm tu?
Sebab saya pon sama jugak kaki stalker!
I think everyone does the same thing!

Dear stalker,
Saya tau awak menyamar sebagai orang lain untuk mendapatkan info terkini mengenai saya.
Tak ada apa y menarik.
Saya tahu itu awak.
Saya layankan saja.

Dear stalker,
Saya tahu awak nak tunggu masa untuk cakap padan muka saya sebab buat awak macam tu.
Saya tahu.
Saya dah jangka.

Dear stalker,
Setiap yang berlaku ada hikmah nya.
Perkara yang dah terjadi sudahpun terjadi.
Apa yang kita boleh lakukan?
Masing- masing dah MOVED ON.
Adakah awak tak mahu move On?

Dear stalker,
Saya dah mintak maaf tentang apa yang berlaku.
Saya dah dapat balasan saya.
Saya harap awak pon sedar kita semua salah.
Bukan saya sorang je yang salah.

Dear stalker,
Teruskan kehidupanmu.
Lupakan kisah silamku.
Lupakan aku.
Jadikan iktibar untuk kamu lebih kuat.

Dear stalker,
Aku tahu hatimu luluh.
Aku tahu kau memang xboleh terima kenyataan.
Tapi..
Kau tetap kena teruskan.
Lupakan.
Langkah kehadapan.

Dear stalker,
Aku sudah tidak ada apa-apa lagi pesanan.
Teruskan hidupmu.
Cukuplah drama ini.
Doakan kau bahagia.
Menemui kegembiraan.


Sekian untukmu Stalker..
Jangan stalk aku lagi.
Okbai.
Labels:
REACTION 
1 Response
  1. Etuza Etuza Says:

    http://madey09.blogspot.com/ dari blog mia